HTML

Film-könyv-tár

Jó-ságok. Szerintünk. Filmek és könyvek. Hosszan/röviden. Hangulat szerint. Van, ami magáért beszél;) Néha a leendő exem írja, néha én. Néha mindketten. Aztán valami majdcsak kisül belőle:)

Utolsó kommentek

2011.03.01. 20:58 michaela77

esti ajánló

 
Úgy tűnik Michael Douglas hetet tart a Viasat3. Az újabb film, a Végzetes vonzerő, ma este 21.15-kor. Gyanús volt egymás után két Douglas film, gyorsan megnéztem, megijedtem, nem halt-e meg (ennyire le lennék maradva?). Hálistennek nem, még mindig arról szólnak a hírek, hogy meggyógyult. A szülinapja sem mostanában van, hanem szeptember 25.-én. Ha valaki tud valamit, ami ennyire aktuálissá teszi Michael Douglast, kérem ossza meg velünk:)

Na szóval, ez egy thriller egy szerelmi háromszögről, de ugyanakkor dráma is, feszült, szexi, jó. Glenn Close-nak én még mindig nem bocsátottam meg, amit a 101 kiskutyával próbált elkövetni, azóta nem is szeretem, így számomra még hitelesebb volt ez  a negatív karaktere is.

Gyenge idegzetűek szülői felügyelettel, vagy valakinek a kezét szorongatva nézzék.

A filmről bővebben itt:

Jó szórakozást!
michaela

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://filmkonyvtar.blog.hu/api/trackback/id/tr802702462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása